Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

ΔΙΑΡΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΟΚΚΩΝ ΚΕΦΙΡ

Καλησπερα κ. Μιχαλη

μπορειτε να ανανεωσετε την προσφορα μου σε σπορους κεφιρ μιας και με τα 2 λιτρα που παραγω καθημερινα η αποικια μου μεγαλωνει ταχυτατα. Μπορω να εξυπηρετω γυρω στα 10 ατομα καθε 15 μερες οποτε ακομα και μετα απο μηνες αν καποιος διαβασει την αναρτηση μπορει να επικοινωνησει μαζι μου στο:

rania_tsilviti@yahoo.com

Φυσικα η μονη επιβαρυνση ειναι το κοστος της 
αποστολης.

Με αφορμη το μηνυμα μου θα ηθελα απο καρδιας να ευχαριστησω και τους 85 συνανθρωπους μας, στους οποιους εστειλα σπορους απο τα τελη σεπτεμβρη μεχρι τωρα, για τις πολυτιμες ευχες τους αλλα και τον εναν και μοναδικο που αντι να αναρωτηθει αν ειμαι καλα εγω και η οικογενεια μου θεωρησε καλυτερο να με στολισει απο πανω ως κατω για την "αδιαφορια" που εδειξα προς τα 2 μηνυματα του. Πισω απο ολη αυτη τη διαθεση σπορων σε καθε γωνια της χωρας μας δε κρυβετε κανενα οφελος και γι αυτο ας ειμαστε πιο προσεχτικοι με τα συμπερασματα μας. 

Με εκτιμηση
Ρανια