Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Σχετικές ερωτήσεις

Ήθελα να σας ρωτήσω, εγώ είμαι στον έκτο μήνα της εγκυμοσύνης μου και πίνω σχεδόν 300ml καθημερινά το ίδιο περίπου και ο σύζυγος. Νομίζεται ότι η ποσότητα που καταναλώνουμε είναι αρκετή ή χρειάζεται παραπάνω γιατί κάπου στο blog σας διάβασα για 1 λίτρο την ημέρα. 
Τα παιδιά μου δεν έχω καταφέρει ακόμη να τα πείσω ( είναι 9 και 4,5 ετών ), δοκίμασα με τα δημητριακά τους και ο μικρός μου είπε ότι το γάλα είναι χαλασμένο και τα πέταξε. Έχετε να μου προτείνεται κάποιες εναλλακτικές ώστε να τους καταφέρω πχ. κακάο ή μέλι. Δεν έχω δοκιμάσει από μόνη μου μην τυχόν και καταστρέψω τα θρεπτικά συστατικά του οπότε δεν έχει και νόημα να τους το δώσω.
Τέλος ήθελα να ρωτήσω τώρα το χειμώνα το αφήνω 24 ώρες, όπως σας είπα, και μετά το σούρωμα το φυλάμε στο ψυγείο για κατανάλωση.
Σε πόσες μέρες είναι καλό να γίνεται η κατανάλωση; 
Αν το αφήσω παραπάνω τι θα γίνει; (δεν το έχω δοκιμάσει μήπως και μου χαλάσουν οι σπόροι) 
Για να γίνει γιαούρτι χρειάζεται περισσότερες ώρες ή μικρότερη αναλογία σπόρων - γάλακτος;
Το καλοκαίρι θα το αφήνω πάλι 24 ώρες σε θερμοκρασία δωματίου;
Σας ευχαριστώ πολύ.

Με φιλικούς χαιρετισμούς

Καλτσίδη Φαίη